• Det avholdes gruppetimer for alle medlemmer inkludert i medlemskapet!
  • Det bør være minmum 3 deltagere!
  • I tilfeller med mindre deltagere avlyses timen!
  • Meld deg på online bookingen eller ring resepsjonen!

Alle gruppetimer er tilrettalgt for de fleste uavhengig av kjønn!

Det anbefales å ta med eget håndkle og vannflaske for aktivitetene!

Indoor cycling: Egen sykkelsal med Shwinn spesialsykler for SPD pedaler
Gir raskt forbedret kondisjon, samt fortgang i forbrenningen!
Vi benytter Suunto Fitness Solution pulsstyrings system, og der det fremkommer på timeplanen så styres pulsen av instruktøren!

Sykkel i sal 45

Vi sykler i ca 35-40 effektive minutter, roer ned og tøyer ut slik at timen er ferdig etter 45 minutter. Musikk og tempo er tilpasset slik at alle kan delta. 

Sykkel i sal 60

Vi sykler i ca 50-55 minutter, roer ned og tøyer ut slik at timen er ferdig etter 60 minutter. Alle kan delta på denne timen, men med mer varierende intensitet og tråkk frekvens kan man ta ut alt hvis du ønsker. Her svettes det skikkelig!

Sykkel i sal 90

I denne time kan alt skje, styrketråkk, utholdenhet, interval eller en vanlig litt lang 60 minutters spinning. Denne passer best for de som har vært med en stund eller ute etter en spesifikk trening. Det anbefales sykkelbukse og sykkelsko!

Bodywork:(styrke i sal)

Styrketrening med vektstang og hantler. Lett oppvarming, det benyttes variasjon med lette/tunge vekter og mange/få repitisjoner gir en god effekt på muskelutholdenhet/styrke og bevegelighet. Passer både for gutter og jenter fra 16 til 70! Med musikken som rytme veiledes du gjennom timen av instruktør. Varer i 60 minutter.

Stram opp:

God gammeldags styrketrening for opptrening av mage, rumpe og lår. Step-oppvarming og det benyttes håndvekter, strikker og egen kropp!

En sikker vinnertime!

TRX (slyngetrening)1 Nybegynner

50 min styrketrening som handler om funksjonell styrke med vekt på å trene hele kroppen samtidig. En uvurdelig trening for kjernemusklatur! Det benyttes spesialslynger og det er kun kroppens egen vekt som belastning! Hele kroppen er i aktivitet under alle øvelser! Vi anbefaler denne!

TRX (slyngetrening)2 Vidrekomne

Som ovenstående, men med høyere intensitet!

Sirkel/interval 30 min. ( kommer i vinter)

Som over, men her utfordres du til en mer intensiv time. Intervall; 30 x 30 sek

Vi lager stasjoner av forskjellige styrke og kondisjonsøvelser og du forflytter deg i pausen og gjør deg klar til ny øvelse!

30 sek på og 30 sek av! Her får du kjørt deg skikkelig.

Individuell trening:

Styrketrening:

Vi har både apparater og frivekter, her har du mulighet til å få trent hele kroppen. Vi hjelper deg å sette opp program i forhold til din målsetning og fysiske tilstand!

Ta kontakt for hjelp til eget program !

Kondisjonstrening:

Vi har sykler, romaskiner, step maskiner og løpemøller, cardio vave, crosstrainer og stakemaskin for skiløpere slik at du kan drive egentrening! Ta kontakt for eget program

Praktiske opplysninger:

Det er forhåndspåmelding på noen av timene, på grunn stor pågang Påmeldingen kan skje direkte via hjemmesida eller facebook fra kl. 20:00 dagen før. I styrkesalen og på andre timer kan du bare møte opp !

Dersom du er ny på senteret er det viktig at du møter opp i god tid for litt instruksjon før timen starter!

Spesielt på gruppetimer!

Vi gir også kontinuerlig veiledning og setter opp program for den enkelte! Ta kontakt for avtale!

Trenger du hjelp til å komme igang? Ring oss på 91190759

Personvern